Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o trgovini, Zakonom o elektroničkoj trgovini, Direktivom o pravima potrošača, Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, Zakonom o trgovačkim društvima, Zakonom o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkim komunikacijama, Općom uredbom o zaštiti podataka, Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka te ostalim važećim propisima Republike Hrvatske. Ako je bilo koji dio ovih Općih uvjeta poslovanja suprotan (ili postane suprotan) prisilnim propisima primjenjuju se odredbe tih prisilnih propisa.
Opći uvjeti poslovanja odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na internetskoj stranici www.tempus-pool.hr i obveza su Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za oglašavanje i cijene proizvoda, jamstva, uvjete i način naručivanja proizvoda, uvjete i načine plaćanja, dostave proizvoda, prava na raskid ugovora i povrat robe, prava Kupca na prigovor i ostala pitanja važna za sklapanje, izvršavanje i raskid ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine, a sve sukladno zakonskom uređenju. Općim uvjetima može se pristupiti u podnožju internet stranice
Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se i na fizičke osobe, koje imaju državljanstvo različito od državljanstva Republike Hrvatske i pravne osobe koje imaju sjedište izvan Republike Hrvatske i to bez obzira na eventualne razlike u statutarnom položaju Kupca.
Prodavatelj na svojoj internetskoj stranici nudi posjetiteljima mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni . Također, svim svojim posjetiteljima nudi i korisne informacije o ponuđenim proizvodima i svojim uslugama, promocijama i novostima, stručne savjete za uporabu i primjenu proizvoda iz svog asortimana, opće informacije i slično.
Korištenjem ponuđenog sadržaja na internetskoj stranici i narudžbom prihvaćate Opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje, a Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja, asortimana i cijena proizvoda ili sadržaja svoje internetske stranice bez prethodne najave te ste, prije svakog korištenja internetske stranice, dužni pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Sve promjene stupaju na snagu objavom na www.tempus-pool.hr .
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Odgovornost za materijalne nedostatke“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
Internetskom trgovinom upravlja trgovačko društvo TEMPUS POOL d.o.o.
Naziv: TEMPUS POOL društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Skraćen naziv: TEMPUS POOL d.o.o.
Sjedište: Hrvatska, 52470 Umag , Bujska Ulica 28c
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Pazinu
MBS: 130132082
Temeljni kapital: 20.000,00 kn kuna, uplaćen u cijelosti
Poslovna banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d. Rijeka
IBAN: HR6724020061101113625
SWIFT: ESBCHR22
Porezni broj: HR32528531943
OIB: 32528531943
MB: 05640199
Član Uprave: Gluška Davor
Osobe ovlaštene za zastupanje: Davor Gluška
Broj telefona: +385 91 722 1000
Adresa elektroničke pošte: info@tempus-pool.hr
Adresa za dostavu pošte: Bujska Ulica 28C, 52470 Umag
Web: www.tempus-pool.hr.
OSNOVNI POJMOVI I IZRAZI
Korisnik je svaka osoba koja pristupi, posjeti ili pretražuje internet stranice www.tempus-pool.hri oglašene proizvode u internet trgovini u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu. Korisnik pristaje koristiti Internet stranice www.tempus-pool.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja. U slučaju prekida usluga ili nastupa događaja koji su izvan kontrole Prodavatelja, Korisnik je upoznat s tom činjenicom te prihvaća da Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na internetu. Korisnik se slaže i prihvaća da pristup internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.
Prodavatelj se obvezuje održavati internet stranicu u skladu s dobrom ekonomskom praksom te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze ili operativnog sustava kojom Kupac pristupa internet stranici Prodavatelja. Korištenje internetske stranice Prodavatelja isključivo je na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete svojoj internetskoj stranici uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje svoje internetske stranice.
Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izvršila registraciju svojih podataka i izradila korisnički račun na internet stranici www.tempus-pool.hr. Registrirani korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one postoje. Korisnik je, prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke. U slučaju da su navedeni podatci netočni, Prodavatelj je ovlašten uskratiti korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi. Prije nego uskrati realizaciju narudžbe, Prodavatelj će pokušati kontaktirati Korisnika radi utvrđivanja podataka koji omogućuju realizaciju narudžbe. Registracija je besplatna. Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. Za kršenje odredbi iz ovog poglavlja, Prodavatelj zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
Potrošač/Kupac je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti odnosno koja, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s TEMPUS POOL d.o.o. u svojstvu prodavatelja.
Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji nakon pregleda odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, popuni elektronski formular narudžbe, plati na jedan od načina plaćanja koje prihvaća Prodavatelj i pošalje ga Prodavatelju. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom kada Prodavatelj stavi narudžbu u status “Dovršeno” te pošalje račun za istu. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Prodavatelj/Trgovac je bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.
Proizvodi su svi proizvodi koji su istaknuti i prikazani na internet stranici www.tempus-pool.hr, a koje je moguće kupiti putem internet trgovine.
Ugovor o kupoprodaji koji Kupac sklapa s Prodavateljem je jednokratan ugovor o kupoprodaji na daljinu koji je sklopljen prihvatom narudžbe, a konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja su sastavni dio ugovora, a u slučaju neslaganja Općih uvjeta poslovanja i ugovora o kupoprodaji, vrijede odredbe iz ugovora o kupoprodaji. Prodavatelj nije dužan ispuniti svoje ugovorne obveze ako Kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je Kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko Kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj neće ponoviti druge dostave, osim po dogovoru s Kupcem. Prije ponavljanja dostave Kupac treba dostaviti potvrdu o plaćanju troška ponovljene dostave, sukladno uputi koju primi.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su internet i elektronička pošta.
Košarica je pojam za virtualno mjesto gdje se pohranjuju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu. Unutar košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje na prodajnom mjestu Prodavatelja te cijenu proizvoda i informacije o cijeni dostave proizvoda.
Blagajna je pojam za virtualno mjesto u internet trgovini gdje se obavlja plaćanje proizvoda.
Sadržaj internet stranice www.tempus-pool.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.
Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda je hrvatski jezik, a na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
Informacije o kupovini mogu dobiti putem e-pošte: info@tempus-pool.hr
Prodavatelj ulaže sve napore kako bi osigurao da korištenje Internet trgovine bude učinkovito i sigurno.
Prodavatelj posluje u skladu s važećim sigurnosnim standardima za to područje.
Nije dozvoljeno poduzimati radnje koje mogu ugroziti sigurnost Internet trgovine, sigurnost podataka korisnika i podataka drugih kupaca ili sigurnost izvršenih kupnji. Prilikom korištenja internet trgovine obvezno je pridržavati se sljedećih pravila:
- nije dozvoljeno na bilo koji način utjecati na sustav Internet trgovine, uključujući posebno ubacivanje štetnog (zloćudnog) softvera ili poduzimanje drugih radnji u svrhu nezakonitog utjecaja na internet trgovinu
- obvezno je koristiti se Internet trgovinom u skladu s njezinom namjenom opisanom u ovim Općim uvjetima poslovanja – korištenje funkcionalnosti Internet trgovine u bilo kojem drugom opsegu, osim navedenog u Općim uvjetima poslovanja, je zabranjeno
- nije dozvoljeno koristiti Internet trgovinu na način koji bi mogao poremetiti njezino funkcioniranje ili uzrokovati neugodnosti drugim korisnicima ili zaposlenicima, nije dozvoljeno slati oglase ili ponude te druge zahtjeve i obavijesti u svrhu marketinga na adrese dostupne na internet stranicama Prodavatelja
- nije dozvoljeno koristiti sadržaj, opise, slike ili druge grafičke elemente internet trgovine za vlastitu upotrebu ili upotrebu od strane drugih subjekata.
GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA – FOTOGRAFIJE, SPECIFIKACIJE, OPISI, CIJENE I DOSTUPNOST PROIZVODA
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.tempus-pool.hr.
Uz fotografiju proizvoda nalazi se opis njegovih glavnih obilježja i njegova maloprodajna cijena u valuti Republike Hrvatske (EUR) s uključenim hrvatskim porezom na dodanu vrijednost (PDV-om) po važećoj zakonskoj stopi. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja. Cijena je utvrđena za svaki pojedini proizvod. Unatoč naporu da se što točnije navedu sve karakteristike proizvoda, Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na stranici www.tempus-pool.hr i zadržava pravo pogreške u opisu, specifikaciji i fotografiji proizvoda postavljenih prema informacijama proizvođača/dobavljača. Materijali, fotografije, tekst opisa, specifikacije dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti sa službenih stranica proizvođača/dobavljača i ne moraju nužno biti identični fizičkom proizvodu. Osim navedenog, fotografije proizvoda mogu biti fotografirane i u prostorijama Prodavatelja. Svi dekorativni materijali koji se nalaze na fotografijama proizvoda nisu predmet kupnje pojedinog proizvoda. Fotografije su ilustrativne prirode i ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, primjerice zbog postavki aplikacije, zaslona uređaja, percepcije boja, načina fotografiranja i slično. Isto tako ostaju pridržana i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. materijal namještaja i dekoracija) s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti. Opisani eventualni nesklad između proizvoda na fotografiji i isporučenog proizvoda ne predstavlja materijalni nedostatak proizvoda. Svi sadržaji postavljeni na internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine i svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju. Za nenamjerne greške Prodavatelj ne odgovara.
Kupac nema pravo na kupnju izložbenih primjeraka i primjeraka koji nisu označeni kao dostupni, osim u slučaju drugačijeg, pisanog dogovora s Prodavateljem. Samo u slučaju posebnog, pisanog dogovora s Prodavateljem, Prodavatelj može ponuditi i proizvode koji su izložbeni primjerci te će se isti kao takvi i označiti. Kupnja izložbenog proizvoda moguća je samo u fizičkoj trgovini, a Kupci se slažu sa svim nedostacima izložbenog primjerka na koja su bili upozoreni prilikom kupnje u fizičkoj trgovini.
Prikaz zaliha proizvoda je informativan odnosno dostupnost odabranog proizvoda podložna je promjeni. Prodavatelj zadržava pravo, u slučaju nedostupnosti odabranog proizvoda na zalihi, ponuditi Kupcu drugi proizvod iste vrijednosti. U slučaju da Kupac ne želi ponuđeni zamjenski proizvod Prodavatelj će mu vratiti plaćeni iznos.
Proizvodi bez istaknute cijene su proizvodi za koje nije moguće izvršiti kupoprodaju u internet trgovini Prodavatelja, ali Prodavatelj je ostavio Korisniku mogućnost odabira informacije “Obavijesti me”, u kojem slučaju Korisnik unosi svoju elektroničku poštu u svrhu primitka obavijesti Prodavatelja kada proizvod bude dostupan za kupnju putem internet trgovine. Osim toga, za poneke proizvode s istaknutom cijenom također nije moguće izvršiti kupoprodaju u internet trgovini Prodavatelja, ali je moguće izvršiti kupoprodaju u prodavaonicama Prodavatelja u kojima je proizvod dostupan.
Prodavatelj se trudi održavati cijene na internet stranici točnima. Proces upisivanja cijena na internet stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. U slučaju očite pogreške u cijeni proizvoda Prodavatelj zadržava pravo bez odgađanja o tome obavijestiti Kupca, otkazati narudžbu i vratiti mu uplaćeni iznos novca. Kupac ima pravo, u navedenoj situaciji, potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni.
Internet trgovina je zaseban kanal prodaje i cijene, popusti i akcije ne moraju biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje (prodavaonice i drugo). Prodavatelj zadržava pravo izmjene asortimana, informacija o proizvodima, uključujući cijene proizvoda, uvoditi akcijske ponude, popuste ili druga sniženja cijena proizvoda na internetskoj stranici bez prethodne najave.
ODABIR, NARUČIVANJE I POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA O KUPOPRODAJI PROIZVODA
Kupovina se obavlja na internet stranicama Prodavatelja, www.tempus-pool.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca Kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže.
Proizvode mogu naručiti registrirani (gosti) i neregistrirani Kupci. Registracija se vrši kreiranjem korisničkog računa i ona je besplatna. Prilikom registracije Kupac kreira korisničko ime i zaporku. Izradom korisničkog računa Kupcu se omogućuje spremanje i praćenje svojih narudžbi. Kupac koji proizvode naručuje i kupuje kao neregistrirani (gost) nema mogućnost praćenja povijesti svojih narudžbi. Kupac je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom. Registrirani i neregistrirani Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili kupovine.
Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu Kupca da je prethodno pročitao, razumio i potvrdio slaganje s Općim uvjetima poslovanja te da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektroničkom poštom biti obaviješten o prihvatu narudžbe. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti prihvatiti narudžbu koja predstavlja ponudu potrošača za sklapanje ugovora, potrošač će o istome biti obaviješten.
U slučaju da Prodavatelj iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s Kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Prodavatelja u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
Prodavatelj može u svakom trenutku ukloniti bilo koji proizvod s internet stranice kao i izmijeniti ili ukloniti opis istog. Prodavatelj ne odgovara za takvo uklanjanje ili izmjenu. U slučaju izvanrednih okolnosti, Prodavatelj zadržava pravo, i nakon prihvaćene narudžbe istu otkazati i Kupcu izvršiti povrat plaćenog novca. U tom slučaju Prodavatelj će uputiti Kupcu obavijest o otkazivanju narudžbe.
Po odustajanju od ugovora u kojem je korišten kod za popust, ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se Kupcu. Kupcu se vraća samo uplaćeni iznos.
Odabir, narudžba i kupovina proizvoda se obavlja u nekoliko koraka:
⦁ Kupcu je pretraživanje proizvoda moguće po različitim kriterijima. Traženi pojam Kupac upisuje u prostor “Pretraživanje” te će se klikom na gumb „Pretraži/Traži“ pojaviti proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac potom odabire određeni proizvod i za njega mu se nude opis proizvoda, specifikacija, fotografija i cijena, kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda Prodavatelja koji je uređen prema vrstama proizvoda. Proizvode za čiju kupnju je Kupac zainteresiran dodaje u svoju košaricu, klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen, a Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom gumba na „Nastavi s kupovinom“ ili izvršiti pregled košarice klikom na gumb „Pregled košarice/Idi na košaricu“, gdje Kupac može ukloniti proizvode iz košarice, dodati nove proizvode, ažurirati količine i unijeti promocijski kod ako ga ima.
⦁ Kada kupac želi zaključiti proces odabira proizvoda, izvršiti narudžbu proizvoda to se obavlja elektronskim putem i to klikom na gumb “Naruči/Kupi“ nakon čega će se Kupac preusmjeriti na stranicu na kojoj je potrebno unijeti sljedeće obvezne podatke kako bi se izvršila narudžba: e-mail adresa, broj telefona, ime, prezime, ulica, kućni broj/kat, poštanski broj, mjesto, adresa isporuke ukoliko je različita od osnovnih podataka Kupca.
⦁ Da bi Kupac zaključio proces kupoprodaje potrebno je izvršiti plaćanje i Kupac odabire gumb „Plaćanje”, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice na kojoj je potrebno odabrati način isporuke ili preuzimanja odabranih proizvoda i način plaćanja (plaćanje debitnim i kreditnim karticama, plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja ili uplatom preko opće uplatnice). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička ili pravna osoba. Ako račun prima pravna osoba potrebno je ispuniti tražene podatke za R1 račun, sve ostale informacije možete upisati pod “Napomena”. U košarici se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV).
⦁ Po izvršenju prethodno navedenih koraka internet trgovine, sustav automatski vodi Kupca na stranicu gdje unosi podatke kartice i to: ime kako je naznačeno na kartici, broj kartice, mjesec i godina isteka kartice te CVV i izvršava plaćanje.
⦁ Klikom na gumb „Završi narudžbu“ zaključuje se narudžba koja se smatra potvrđenom i valjanom odnosno predstavlja namjeru kupnje i neopoziva je. Nakon što Kupac izvrši narudžbu Prodavatelj će na adresu e-pošte Kupca poslati potvrdu primitka narudžbe s podatcima o narudžbi te brojem iste i kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade. Potvrda o primitku narudžbe Kupca ne predstavlja prihvat narudžbe od strane Prodavatelja.
⦁ Prihvat narudžbe Kupca od strane Prodavatelja uslijedit će jedino ako je u potpunosti i bez ikakvih rezervi zajamčena isplata svih obveza plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih pripadajućih troškova od strane Kupca te ukoliko je Prodavatelj potvrdio dostupnost robe sukladno elementima narudžbe Kupca. Narudžba Kupca smatra se prihvaćenom od strane Prodavatelja: a) kod kupnje uz plaćanje prije isporuke robe, u trenutku kada Prodavatelj zaprimi potvrdu plaćanja, o čemu će Kupac biti obaviješten posebnom elektroničkom porukom; b) kod kupnje uz plaćanje prilikom isporuke robe kada Prodavatelj odobri takvu isporuku, o čemu će Kupac biti obaviješten posebnom elektroničkom porukom. U trenutku prihvata narudžbe kupoprodajni ugovor se smatra sklopljenim među strankama putem www.tempus-pool.hr. Istodobno s potvrdom narudžbe, Prodavatelj kreira račun u fizičkom obliku koji će dostaviti Kupcu najkasnije zajedno s isporukom robe ili prilikom preuzimanja proizvoda. Na računu su raščlanjeni cijena i svi troškovi povezani s kupnjom te je navedena obavijest o pravu na odustajanje od ugovora. Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije zaključenja i predaje narudžbe. Naknadno uložene prigovore o ispravnosti izdanih računa Prodavatelj ne uzima u obzir. Nakon prihvaćanja narudžbe Kupca od strane Prodavatelja, uvjeti za svaki ugovor o kupnji između Kupca i Prodavatelja su fiksni i ne mogu se mijenjati, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji sporazum u pisanom obliku. Ukoliko Prodavatelj ne prihvati narudžbu Kupca, Prodavatelj će na adresu e-pošte Kupca poslati odbijenicu i navesti razloge odbijanja.
⦁ Ukoliko Kupac ne zaprimi potvrdu narudžbe putem e-pošte dužan je kontaktirati Prodavatelja na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr ili na broj telefona +385 91 722 1000 svaki radni dan u vremenu od 09 do 16 sati.
⦁ Ukoliko Kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti Prodavatelja na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr
⦁ U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe Kupac može kontaktirati Prodavatelja na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr ili na broj telefona +385 91 722 1000 radnim danom u vremenu od 09 do 16 sati.
NAČIN I VRSTE PLAĆANJA
Sve cijene na internet stranci Prodavatelja istaknute su u eurima (EUR) kao nacionalnoj valuti Republike Hrvatske. Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene proizvoda ne uključuju troškove dostave, unosa, montaže, manipulativne i druge troškove zasebnih usluga. Cijene svih usluga su navedene sukladno važećem cjeniku Prodavatelja. Akcije se međusobno ne zbrajaju.
Prodavatelj omogućuje Kupcima plaćanje i kupnju proizvoda putem kreditne i/ili debitne kartice, – putem aplikacije bez naknade, darovnom karticom, pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja), putem predračuna/po ponudi (virmanom, uplatom u pošti, FINI, internet bankarstvom, uplatom u banci) ili ostalim oblicima plaćanja koje prihvaća Prodavatelj, sve u skladu s uvjetima koji su navedeni u ovim Općim uvjetima poslovanja. Kupac je suglasan da Prodavatelj, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može zatražiti dodatne dokaze o valjanosti takvog načina plaćanja, a u slučaju da takvi dokazi ne budu podneseni ima pravo obustaviti transakciju i otkazati narudžbu.
Kupac potvrđuje i suglasan je da njegov pružatelj usluga platnog prometa, u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja Kupaca prema Prodavatelju, može teretiti Kupca transakcijskim troškovima koji nisu poznati Prodavatelju. Kupac je suglasan da sve takve troškove snosi sam.
Ukoliko je Kupac osoba koja nije državljanin jedne od država članica Europske Unije, mogućnost odbitka pretporeza prosuđuje se sukladno primjenjivim međunarodnim ugovorima o izbjegavanju dvostrukog ekonomskog oporezivanja. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za povrat poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza Kupca, niti preuzima nikakvu obvezu bilo koje vrste asistirati Kupcu u povratu poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza.
U odnosu na neke narudžbe (npr. narudžbe veće vrijednosti koje su naručene za izradu po specifikaciji kupca) Prodavatelj će obavijestiti o iznosu koji će Kupac morati uplatiti po narudžbi, a koji Prodavatelj ima pravo zadržati za slučaj odustajanja Kupca od narudžbe, odnosno kupnje (odustatnina).
⦁ Plaćanje po predračunu/ponudi
U slučaju da Kupac robu namjerava uplatiti na žiro račun Prodavatelja (virmanom, e-bankingom, u pošti, banci i slično) potrebno je odabrati opciju “predračun/po ponudi” kao načina plaćanja, Kupac će dobiti potvrdu narudžbe s podatcima za plaćanje, a koja sadržava i podatke koje Kupac može skenirati mobitelom putem e-banking mobilne aplikacije (tzv. digitalnim bankarstvom). Rok za uplatu po predračunu/ponudi je tri dana/24 sata od dana kreiranja narudžbe, a istekom tog roka ponuda više ne obvezuje Prodavatelja. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Prodavatelja. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa Prodavatelj će obavijestiti Kupca o točnom roku isporuke ili će Prodavatelj Kupcu vratiti uplaćeni iznos.
⦁ Plaćanje kreditnim i debitnim karticama
Prodavatelj omogućuje Kupcu jednokratno i obročno kartično plaćanje. Prilikom plaćanja proizvoda kreditnim ili debitnim karticama Kupca, istog će pružatelj platnih usluga teretiti za iznos Narudžbe. Prilikom kartičnog plaćanja račun Kupca se tereti odmah, bez odgode. Po zadavanju konkretnog naloga za izvršenje plaćanja po kreditnoj ili debitnoj kartici Kupca, Kupac se odriče svakog prava raskida, otkaza i/ili izmjene izvršenja konkretnog naloga za plaćanje. Ovakvo odricanje odnosi se samo na neopozivost platne transakcije i ne utječe na prava Kupca vezano uz raskid kupoprodajnog ugovora. U tom smislu Kupac je odgovoran za sve troškove i štete koje u tom pogledu mogu nastati Prodavatelju. Odgovornost je Kupca da kod pružatelja usluga plaćanja kreditnim ili debitnim karticama ima dovoljan iznos sredstava na računu za plaćanje kupnje, da i inače ima uređene sve odnose s pružateljem usluga plaćanja te vrste, da ima pravo na plaćanje korištenom kreditnom ili debitnom karticom te da pri predaji narudžbe daje potpune i točne podatke o korištenoj kreditnoj ili debitnoj kartici. U suprotnome odgovara Prodavatelju za svu štetu i troškove koje bi Prodavatelj mogao snositi zbog navedenog kršenja.
Jednokratno plaćanje moguće je većinom kreditnih i/ili debitnih kartica dok je kupovina na rate (od __ do ___ rata) moguća kod samo određenih debitnih i kreditnih kartica kako slijedi:
PBZ jednokratno
MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
MAESTRO, VISA od 2 do 36 rata bez naknade i kamate
VISA PREMIUM jednokratno, od 2 do 36 rata bez naknade i kamate
ERSTE
MASTERCARD, VISA jednokratno
DINERS jednokratno, od 2 do 36 rata bez naknade i kamate
ZAGREBAČKA BANKA
MASTERCARD, VISA jednokratno
MASTERCARD od 2 do 36 rata bez naknade i kamate, minimalan iznos za obročno plaćanje je 60,00 EUR
VISA od 2 do 24 rate bez naknade i kamate, minimalan iznos za obročno plaćanje je 20,00 EUR, a maksimalan 8.000,00 EUR.
Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se kroz virtualni POS sustav Hrvatskog telekoma pod nazivom “Pay Way” zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Monri Payments servisa, te obratno.
Proces plaćanja zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima zaštite kartičnog plaćanja koji uključuju provjeru autentičnosti vlasnika kartice tokenom odnosno 3D secure kodom koji izdaje banka izdavatelj kartice. Za pitanja oko 3D secure provjere autentičnosti potrebno je kontaktirati banku koja je izdala karticu. Usluga kartičnog plaćanja i nužne obrade podataka o vlasniku kartice odvija se putem internetskog servisa za kartična plaćanja društva mStart d.o.o.
Prilikom kartičnog plaćanja prvo se rezerviraju sredstva, a plaćanje se provodi tek nakon što Prodavatelj provjeri stanje zalihe i mogućnosti isporuke. Prilikom kartičnog plaćanja račun korisnika se tereti odmah, bez odgode (Visa, Maestro, Mastercard, Visa Premium, Diners).
⦁ Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzećem kartično i obročno plaćanje nije moguće. U slučaju plaćanja pouzećem, kupnja se plaća DPD/GLS dostavnoj službi gotovinom, a u slučaju odabira za dostavu na GLS paketoma moguće je plaćanje samo pouzećem – karticom.
⦁ Potrošački krediti
Korištenje potrošačkih kredita kao načina plaćanja u internet trgovini nije moguće.
⦁ KEKS Pay
Kod odabira načina plaćanja putem aplikacije KEKS pay, na ekranu se prikazuje QR kôd za plaćanje aplikacijom KEKS pay. Kupac treba otvoriti svoju KEKS Pay aplikaciju, pritisnuti + ikonicu, skenirati QR kôd i potvrditi plaćanje.
⦁ PayPal
⦁ Promotivni kuponi
Promotivni kupon/kod za popust je novčana vrijednost kojom se umanjuje vrijednost narudžbe, ne mogu se kupiti već su dani tijekom promotivnih kampanja te vrijede određeno vrijeme, vrijedi samo za kupnju u internetskoj trgovini, određene robne marke mogu biti isključene iz promocije, ne može se zamijeniti za novac ni koristiti u prodavaonicama Prodavatelja, nije moguće kombinirati ili zbrajati s drugim kuponima/kodovima, promocijama i slično (ako nije drugačije naznačeno), može se iskoristiti samo za jednu narudžbu, ukupni iznos narudžbe mora biti veći od iznosa kupona te vrijednost kupona može maksimalno umanjiti za 30% ukupnu vrijednost narudžbe (osim ako drugačije nije naznačeno).
Promotivni kuponi se ne mogu koristiti za kupnju poklon bonova, za korištenje promotivnih kupona može se primjenjivati minimalna vrijednost narudžbe. Promotivni kuponi se neće vratiti ako su svi ili neki proizvodi vraćeni. Promotivni kuponi se mogu iskoristiti samo prije nego što je dovršen postupak naručivanja. Nije moguće retroaktivno primijeniti bonove. Promotivni bonovi se ne mogu prenijeti na treće osobe. Ako je prilikom kupnje korišten promotivni kupon i, kao rezultat raskida od strane Kupca, ukupna vrijednost narudžbe je manja ili jednaka vrijednosti promotivnog kupona, Prodavatelj pridržava pravo naplatiti izvornu cijenu proizvoda koji Kupac zadrži. Promotivni kuponi/kod za popust može se naći na naslovnoj stranici reklamne poruke, na stranici određenog odjeljka, u e-biltenu ili drugim medijima, oni nisu unaprijed određeni u pogledu iznosa i/ili popusta niti se unaprijed planiraju (datum valjanosti, odnosno aktivacije kupona/kodova prilagođavaju se politici poslovanja).
⦁ Plaćanje poklon bonovima
Poklon bonovima izdanim u trgovini Prodavatelja nije moguće plaćati u internet trgovini.
NAČIN DOSTAVE PROIZVODA I ROK ISPORUKE
Za narudžbe putem internetske trgovine mogući su sljedeći načini dostave proizvoda:
- a) dostava na adresu Kupca i b) preuzimanje proizvoda na prodajnom mjestu Prodavatelja.
Ako Kupac odbije primiti narudžbu bez obrazloženja Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova i umanjiti povrat uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova isporuke i povrata naručenih proizvoda. Nepreuzete pakete Prodavatelj čuva u maksimalnom trajanju do 1 mjesec od neuspjele dostave/obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti po dogovoru. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.
U slučaju preuzimanja naručenih proizvoda Kupac može besplatno, osobno preuzeti na prodajnom mjestu Prodavatelja, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već kada uplata bude registrirana i kad Prodavatelj obavijesti Kupca da je narudžba spremna za preuzimanje. Osobno preuzimanje dostupno je na prodajnim mjestima Prodavatelja za iznose narudžbe vrijednosti iznad 20 EUR. Pri dolasku na prodajno mjesto Kupac je dužan, kao dokaz o kupovini, pokazati račun. Po robu treba doći odgovarajućim vozilom, u skladu s dimenzijama, težinom i karakteristikama kupljene robe. U slučaju da vozilo nije primjereno za utovar robe, djelatnici Prodavatelja mogu odbiti izdavanje robe, kako ne bi došlo do neželjenih oštećenja. Prilikom preuzimanja robe treba pažljivo pregledati ambalažu i eventualna oštećenja odmah prijaviti djelatnicima Prodavatelja. Prodavatelj nije odgovoran za oštećenja koja mogu nastati nakon preuzimanja robe i prilikom vlastitog prijevoza.
Po primitku obavijesti da je narudžba Kupca spremna za preuzimanje, rok za preuzimanje iste je 14 kalendarskih dana, a od 15. dana naplaćuje se skladišnina u iznosu ___ EUR (uključen PDV) po pošiljci po danu. Ako Kupac ne preuzme robu u roku od 30 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, smatra se da se Kupac odrekao vlasništva robe i Prodavatelj je ovlašten raspolagati robom.
Ukoliko Kupac odabere opciju dostave na kućnu adresu, bez obzira radi li se o kući ili stambenoj zgradi, naručeni proizvodi se ne unose u prostor, nego se dostavljaju se do kolnog prilaza najbližeg ulaza u objekt, odnosno prve prepreke koju vozilo ne može savladati. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
Prodavatelj će nastojati, u suradnji sa službama koja obavljaju dostavu, proizvod isporučiti i prije roka navedenog u poruci elektroničke pošte kojom je potvrđena narudžba proizvoda ili, ako takav rok nije naveden i prije procijenjenog vremenskog okvira dostave. S obzirom na neizvjesnost raspoloživosti proizvoda i/ili nemogućnosti utjecaja na izvanredne okolnosti moguć je i dulji rok dostave od procijenjenog roka ili vremenskog okvira danog prilikom narudžbe. Prodavatelj će nastojati naručenu robu sa zalihe dostaviti u što kraćem roku. Uobičajeni rok isporuke proizvoda koji su na zalihi iznosi od 3 do 10 radnih dana. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu na žiro račun ili kada se autorizira transakciju kreditnih ili debitnih kartica. Za proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, Prodavatelj dogovara okvirni termin isporuke s Kupcem prema uobičajenim terminima isporuke od strane dobavljača. Također, rokovi isporuke mogu biti dulji od navedenih uobičajenih što ovisi o promocijama i opterećenosti dostavne službe. Izmjena prvotnog termina isporuke može produljiti rok isporuke na dodatnih 3 do 10 radnih dana ovisno o prvom slobodnom terminu dostavne službe.
Radni dani ne obuhvaćaju subote, nedjelje, blagdane, spomendane i neradne dane u Republici Hrvatskoj. Dostava se obavlja radnim danom od 8,00 do 16,00 sati.
Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovana brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju treće osobe.
U slučaju neuspjele dostave, ukoliko se proizvod ne preuzme, a Kupac nije obavijestio Prodavatelja o tome pisanim putem, Prodavatelj ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik Kupca uz obračunavanje troškova skladištenja po započetom mjesecu i zahtijevati ispunjenje ugovora ili, nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je Kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manipulativnih troškova.
Dostava u inozemstvo nije moguća. Prodavatelj dostavu vrši samo unutar Republike Hrvatske. Dostava se obavlja na području cijele Republike Hrvatske, uključujući i otoke.
Kako bi osigurao kvalitetniju komunikaciju između Kupca i dostavljača, dostavnim službama Prodavatelj prosljeđuje telefonski broj koji je Kupac naveo u narudžbi. U trenutku kada narudžba bude predana dostavnoj službi Kupac će zaprimiti prvi SMS čiji je cilj najava isporuke u narednim danima. Kada pošiljka bude uredno zaprimljena na skladište dostavne službe Kupac će zaprimiti drugi SMS s informacijama o pošiljatelju, iznosu pouzeća (u slučaju da plaćate gotovinom) i link za praćenje statusa pošiljke kako bi mogao organizirati svoje vrijeme za preuzimanje. Ukoliko Kupac nije u mogućnosti primiti pošiljku potrebno je kontaktirati dostavnu službu shodno uputi u SMS-u. Na sam dan isporuke proizvoda, Kupac će zaprimiti treći SMS s informacijom o današnjoj isporuci, a okvirno vremensko razdoblje isporuke unutar 2 sata Kupac može nastaviti pratiti na linku iz SMS-a.
Ako novi termin dostave nije ugovoren i ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća na adresi koju je Kupac naznačio, zbog toga što se Kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo Kupac. Pošiljka se može zadržati na skladištu dostavljača do 4 dana bez dodatnih troškova. Po isteku tog roka svaki dan dodatnog skladištenja naplaćuje se shodno cjeniku dostavljača.
Termin dostave dogovara se SMS porukom. Kupac prim SMS poruke, uz to i obavijest od Prodavatelja e-mailom. Ako nakon prvog pokušaja dostave Kupac ne zaprimi robu, Prodavatelj ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu Kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 (četrnaest) dana. Moguće troškove transporta proizvoda radi opisanog otkaza ugovora će snositi kupac. Prodavatelj dostavu ponavlja isključivo po dogovoru s Kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed. Proizvod se smatra isporučenim kada Kupac ili od Kupca ovlaštena osoba potpiše pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi.
Ako Kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio Prodavatelju bez isporuke kupcu i sl.) Prodavatelj ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
OSTALI UVJETI DOSTAVE I POVRATI
Prodavatelj dostavu vrši angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te ih odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu i na njoj navesti sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak i sl.) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi/preuzimanju. Također, prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (komercijalno jamstvo, upute za korištenje proizvoda, tehničke podatke, izjavu o sukladnosti i svu ostalu potrebnu dokumentaciju) i račun.
Nakon što je Kupac preuzeo proizvod i utvrdio da je ambalaža neoštećena, Prodavatelj preporuča pažljivo skidanje ambalaže kako bi se izbjegla oštećenja ambalaže i proizvoda, jer to rezultira umanjenom vrijednosti proizvoda.
Ako se oštećenje na proizvodu ne vidi na ambalaži, nego se isto utvrdi tek nakon skidanja iste i otpakiravanja proizvoda, Kupac je dužan sačuvati ambalažu i u roku od 14 dana kontaktirati Prodavatelja na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr ili broj telefona +385 91 722 1000 te mu uz obavijest po mogućnosti dostaviti i fotografije oštećenja.
Po primitku proizvoda Kupac se moli da ga detaljno pregleda te po potrebi ispita, kako bi u zakonskom roku imao priliku isti zamijeniti ukoliko uoči da je neispravan ili da mu ne odgovara. Ukoliko se utvrdi da je proizvod potrebno reklamirati ili tražiti povrat, moli se Kupac da isti više ne upotrebljava, jer se time umanjuje vrijednost samog proizvoda.
Za proizvode sa specifičnim svojstvima, koje nije moguće pregledati u potpunosti bez izravnog rukovanja ili upotrebe proizvoda (npr. klime, kamini i peći, ugradbena svjetla, laptopi, stolna računala, mobiteli, printeri, igrače konzole te televizori) Prodavatelj nije u mogućnosti izvršiti povrat pune kupoprodajne cijene.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda koji nije naručen, koji ima nedostatak i oštećenje koje nije uzrokovano transportom i ostali slučajevi utvrđeni zakonom i u dogovoru s Prodavateljem.
Kod potrošačkih ugovora potrošač kao Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 5 dana od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a
koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu: Tempus Pool d.o.o., Bujska Ulica 28c, 52470 Umag, ili elektroničkom poštom na adresu info@tempus-pool.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, Prodavatelj će izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Prodavatelj ponudio. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao nazad.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljenu robu Prodavatelju na adresu: Tempus Pool d.o.o., Bujska Ulica 28c, 52470 Umag, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora. Sve izravne troškove povrata robe snosi Kupac. Kupac se moli da robu zapakira u originalno pakiranje kako bi se izbjegla eventualna oštećenja na proizvodu prilikom transporta.
Proizvod za koji se vrši povrat mora biti vraćen kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, s deklaracijom i računom te svim pripadajućim, neoštećenim dijelovima i sadržajima uključujući i dokumentaciju (upute za korištenje, jamstveni list i slično). U slučaju da je Kupac proizvod preuzeo s oštećenom ambalažom, na potvrdi o preuzimanju pošiljke potrebno je navesti da je proizvod zaprimljen s oštećenom ambalažom. Ukoliko Kupac proizvod vraća neispravan, s oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja tim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koja je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja. Ako nije moguće pregledati i procijeniti ispravnost proizvoda, isti će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost vraćenog proizvoda.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima predviđenim odredbom članka 86. Zakona o zaštiti potrošača, i to ako je:
-
- u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom
zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.
PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
- Ime, prezime i adresa potrošača: ____________________, ________________________________
- Prima: TEMPUS POOL d.o.o. Bujska Ulica 28c, 52470 Umag, tel.: +385 91 722 1000________________, e-mail: __________________
- Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe/za pružanje sljedeće usluge _________________________________________, broj ugovora/narudžbe______________, količina za povrat____________, naručene/primljene dana ______________________. Ukoliko želite, možete navesti razlog Vašeg raskida ugovora_____________________________.
Potpis potrošača: ____________________ (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru).
Datum: _________________________________
Napomena: Ovaj obrazac vrijedi isključivo za robu kupljenu putem internetske trgovine.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima. Nedostatak postoji:
1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
5) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
7) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile ispravljena do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 15 dana od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara:
- za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato
- za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga
Ako stvar treba instalirati ili montirati prodavatelj ili osoba za koju on odgovara, rizik prelazi na kupca u trenutku u kojem je dovršena instalacija odnosno montaža. Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
KOMERCIJALNO JAMSTVO
Komercijalno jamstvo je svaka obveza kojom se Prodavatelj ili proizvođač (davatelj jamstva), povrh zakonske obveze Prodavatelja koja se odnosi na odgovornost za materijalne nedostatke stvari, obvezuje Kupcu vratiti plaćenu cijenu ili zamijeniti, popraviti ili servisirati stvar ako ona ne zadovoljava specifikacije ili druge zahtjeve koji su navedeni u izjavi o jamstvu ili u relevantnom reklamnom materijalu koji je dostupan u trenutku ili prije sklapanja ugovora.
Ako proizvođač nudi Kupcu komercijalno jamstvo trajnosti za određenu stvar tijekom određenog razdoblja, proizvođač je odgovoran izravno Kupcu tijekom cijelog razdoblja komercijalnog jamstva trajnosti u pogledu popravka ili zamjene stvari.
Izjava o komercijalnom jamstvu dostavlja se Kupcu na trajnom nosaču podataka najkasnije u trenutku predaje stvari i počinje teći od dana dostave proizvoda na adresu Kupca, odnosno od dana preuzimanja proizvoda na prodajnom mjestu Prodavatelja.
Komercijalno jamstvo se odnosi na tehničku ispravnost proizvoda i imaju ga svi električni uređaji i motorni uređaji (osim uređaja s aku-baterijom, rasvjetnih tijela, baterija i potrošnih dijelova).
U slučaju postojanja kvara koji podliježe uvjetima komercijalnog jamstva Kupac ima mogućnost:
- direktnog kontakta ovlaštenog servisa
- obratiti se Prodavatelju na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr
- odnijeti reklamirani proizvod na prodajno mjesto Prodavatelja.
Komercijalno jamstvo ne pokriva kvarove i oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili nestručnim održavanjem. Također, komercijalno jamstvo prestaje ako je proizvod popravljala neovlaštena osoba. Zamjena proizvoda novim je moguća u slučaju nemogućnosti popravka od strane ovlaštenog servisa unutar jamstvenog roka.
Svi drugi uvjeti jamstva nalaze se u ispravama o komercijalnom jamstvu za pojedini proizvod.
Komercijalno jamstvo i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog razdoblja.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima Kupac može ostvariti svoja prava, a račun za ostvarivanje ostalih prava koja nisu obuhvaćena jamstvom.
SERVIS
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na zahtjev Kupca (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s Prodavateljem.
Nakon pregleda robe, Prodavatelj će obavijestiti Kupca o primitku oglašene robe u prodavaonici (roba popravljena pod jamstvom, pregledana roba i slično). Kupac je dužan preuzeti proizvod koji je dat na popravak, pregled, održavanje ili doradu Prodavatelju. Oglašenu robu potrebno je preuzeti u roku od šest mjeseci od primitka obavijesti. U slučaju da se roba ne preuzme u navedenom roku, Prodavatelj može, nakon što odredi odgovarajući dodatni rok od 30 dana, prestati pohranjivati robu i proslijediti je na uništenje, ili je koristiti u druge svrhe.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno odredbi članka 10. stavak 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22), pisani prigovor kojim Kupac iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu može podnijeti:
⦁ poštom na adresu: Tempus Pool d.o.o., Bujska Ulica 28c , 52470 Umag
⦁ elektroničkom poštom na e-mail adresu: info@tempus-pool.hr
Odgovor na pisani prigovor Prodavatelj će dati u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora stoga se moli Kupac da u svom prigovoru Prodavatelju navede svoju kontakt adresu za dostavu odgovora.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac podnosi prigovor, u prigovoru se može navesti i broj narudžbe, broj računa ili ime i prezime Kupca.
RJEŠAVANJE SPOROVA
INFORMACIJE O USLUGAMA KOJE SE PRUŽAJU ELEKTRONIČKIM PUTEM
- Prodavatelj putem internetske trgovine pruža Kupcima sljedeće usluge elektroničkim putem:
- a) omogućavanje sklapanja online ugovora o kupoprodaji proizvoda u internetskoj trgovini u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja,
- b) omogućavanje osnivanja korisničkog računa u internetskoj trgovini i korištenje njegovih funkcionalnosti.
- Kupac imate pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji proizvoda u internetskoj trgovini u skladu s odgovarajućim zakonskim propisima i pod uvjetima određenim ovim Općim uvjetima poslovanja.
- Kupac ima pravo zatražiti ukidanje svog korisničkog računa u internetskoj trgovini u bilo kojem trenutku. Svoje pravo Kupac može ostvariti tako da Prodavatelju pošalje zahtjev na adresu e-pošte: info@tempus-pool.hr
- Za korištenje internetske trgovine u skladu s njezinim funkcijama Kupac treba:
- a) pristup internet mreži,
- b) uređaj koji omogućuje pristup internetu (osobno računalo, laptop, pametni telefon ili tablet osobno računalo),
- c) ažurirana verzija internet preglednika,
- d) aktivacija Java Script-a/korištenje standardnog web preglednika tipa: Chrome, Safari, Opera, FireFox ili slično,
- e) račun e-pošte.
Svaki ugovor sklopljen na temelju ovih Općih uvjeta poslovanja će biti pohranjen u elektronskom obliku Prodavateljevog sustava, te Kupac može pristupiti njima putem službi Prodavatelja. Potvrdom prihvaćanja ovih Općih uvjeta poslovanja Kupac daje suglasnost na prikupljanje, obradu i pohranu ugovora te s njime povezanim svim relevantnim osobnim podacima (ime, prezime, adresa, i slično).
Kupac svoje zahtjeve, reklamacije, prigovore, izjave, kao i eventualne pohvale može dostaviti Prodavatelju pisanim putem na adresu: Tempus Pool d.o.o., Bujska Ulica 28c, 52470 Umag, ili putem elektroničke pošte na adresu: info@tempus-pool.hr ili na prodajnim mjestima iz kojih je proizvod isporučen. Prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se sukladno važećim Direktivama EU o pravima potrošača, Zakonu o zašiti potrošača i važećem Zakonu o obveznim odnosima, s time da je zakonski rok za odgovor na prigovor u odnosima s potrošačima 15 dana od zaprimanja.
Prodavatelj prilikom sklapanja ugovora o kupoprodaji elektroničkih proizvoda prima na znanje kako isti elektronički uređaji sadrže nekoliko stotina različitih materijala. Neki od njih su nakon uporabnog vijeka uređaja ponovno iskoristivi, no mnoge tvari mogu biti vrlo štetne ako se s elektroničkim otpadom postupa nepravilno. Kako bi se spriječio štetan utjecaj tih tvari na okoliš i zdravlje ljudi, Kupac je obaviješten o nužnosti da se EE otpad sakuplja odvojeno od komunalnog otpada i zatim zbrinjava na ekološki prihvatljiv način.
ZAŠTITA PODATAKA
Čuvamo vaše osobne podatke (ime, prezime, OIB, adresa, broj telefona, e-mail) zato što ste nam dali suglasnost prilikom kupnje. Vaše smo podatke podijelili s našom partnerskom dostavnom službom, kako bismo proizvode dostavili do Vas. Ako ne želite da čuvamo Vaše podatke, možete povući privolu putem naše web stranice.